پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3143
-
الف
+

روزهای شلوغ مجموعه تئاتر شهر با تمرین گروه‌های نمایشی

شش گروه نمایشی در پلاتوهای مجموعه تئاتر شهر خود را برای اجرای عمومی آثارشان آماده می‌کنند.

شش گروه نمایشی هم اکنون در پلاتوهای مجموعه تئاتر شهر خود را برای اجرای عمومی آثارشان آماده می‌کنند.

به گزارش آ‌فیلم در پلاتو شماره یک گروه اجرایی نمایش «مرغ دریایی» به کارگردانی سعید داخ و گروه «طراحی حرکت» به کارگردانی آصف جاودان فر آماده می‌شوند.

در پلاتو شماره دو هم گروه های نمایشی «بوف کور»به کارگردانی ناصرحسینی مهر، «شب» به کارگردانی چیستا یثربی و «ترن» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ تمرین های خود را آغاز کرده‌اند.

گروه اجرایی نمایش «فریز مکبث» به کارگردانی آرش دادگر هم این روزها در کارگاه دکور تئاتر شهر خود را آماده می‌کنند.

نمایش های « تیاتر سعدی، تابستان سی و دو» به کارگردانی حسین کیانی در تالار اصلی، «خانه پاکیزه» به کارگردانی سروش طاهری و مانلی حسین پور و «کلاغ» به کارگردانی سمانه زندی نژاد در تالار چهارسو، «ل ته» به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار سایه ، «قطعاتی از ساموئل بکت» به کارگردانی علی اکبرعلیزاد در تالار قشقایی و «گوهر نیل» به کارگردانی مجید امرایی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

در رابطه با نمایش‌هایی که این روزها بر روی صحنه است می‌توان به نمایش «کلاغ» اشاره کرد. سمانه زندی نژاد که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته ، بازتاب های متفاوت تماشاگران با نمایش را جالب دانسته است.

وی طراحی و کارگردانی نمایش «کلاغ» را یکی از متفاوت ترین کارهایی عنوان کرد که تا به امروز داشته است.

لازم به ذکر است که نمایش «کلاغ» به نویسندگی دیویدهروئر ، کارگردانی سمانه زندی نژاد و بازی مرتضی اسماعیل کاشی و سهیلا گلستانی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر